A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської міської ради Чернігівської області

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК

Дата: 17.06.2025 21:06
Кількість переглядів: 68

Фото без опису

Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської міської ради Чернігівської області

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення за предметом закупівлі

Цемент марки ПЦ ІІ/А-В-500Р-Н код за ЄЗС ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали

 (оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СЕМЕНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ВОМтаС СЕМЕНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)

1.2. місцезнаходження замовника: Україна, 15400, Чернігівська обл., м. Семенівка, вул.Героїв України,6

1.3. ідентифікаційний код замовника: 41832693

1.4. категорія замовника: п.1 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» органи місцевого самоврядування

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Цемент марки ПЦ ІІ/А-В-500Р-Н код за ЄЗС ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали;

 2.1. назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі та коду товару чи послуги, визначеного згідно з  Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: : 44111200-3 Цемент  , .

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:  UA-2025-06-17-003076-a

Відповідно до п.п. 1, 3 Загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель  товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.

Пунктом 10 Особливостей встановлено, що Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.

У зв’язку з  потребою  у проведенні поточного ремонту підлоги Жадівського закладу на закупівлю матеріалів за кодом ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали, виходячи з очікуваної річної суми, прийнято рішення щодо здійснення закупівлі цементу шляхом запиту пропозицій постачальників через електронний каталог.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року №275 (зі змінами) та здійснювалося за результатом проведення моніторингу ринкових цін на даний товар шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритих джерелах інформації станом на дату оголошення закупівлі.

Обрахування  потреби  цементу на 2025 рік проведено виходячи з основних виробничих показників:

                 - фактичних видатків на придбання матеріалів у 2025 році;

 - очікуваної потреби для організації проведення поточного ремонту  в Жадівському ЗСО І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 З метою покращення матеріально-технічної бази Жадівського  ЗСО І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка, на підставі дефектного акту, виникла потреба в закупівлі цементу марки ПЦ ІІ/А-В-500Р-Н, в кількості 625 кг, а саме, 25 мішків по 25 кг..

  •  термін поставки до 20 липня 2025 року;
  • очікувана вартість закупівлі – 5250,00 грн.; 
  • місце поставки: Чернігівська область, Новгород-Сіверський район, с. Жадове, вул.Центральна,28А (Жадівський ЗСО І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка).

Умови оплати: Розрахунки проводяться по факту поставки  протягом 10 робочих днів, після надання Постачальником оригіналу накладної та рахунку-фактури, оформлених відповідно до чинного законодавства України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Зважаючи, що цемент буде використовуватись  для бетонування підлоги, є необхідність у закупівлі цементу марки ПЦ ІІ/А-В-500Р-Н. Зазначена  марка цементу має підвищену стійкість до хімічної корозії та менше тепловиділення під час монолітного бетонування та  використовується для виготовлення бетонів класу В30 і вище для всіх видів будівельних робіт.

Технічні характеристики:

Відповідність ДСТУ Б EN 197-1:2015

Тип - CEM II

За швидкістю затвердіння – R

Пакування - мішок паперовий

Міцність на стиск - 42,5 МПа

Вміст мінеральних добавок - A

 

На сьогодні в ЕСЗ, зокрема на веб-порталі з питань публічних закупівель, Запит пропозицій постачальників звучить як запит (ціни) пропозицій. З огляду на пункт 3 Порядку № 1082 заповнюються ті поля в ЕСЗ, які розроблені адміністратором системи, тобто у Замовника немає повноважень і технічних можливостей щось змінити.  Тому замовники заповнюють те, що пропонує ЕСЗ.

 

 

Уповноважена особа      

Фахівець з публічних закупівель

 ВОМ та С Семенівської міської ради

 

________________

підпис

 

Наталія Ігнатенко


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень