ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК
Відповідно до Постанови КМУ від 11.10.2016 №710
(зі змінами)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення за предметом закупівлі
Засоби навчання для забезпечення викладання предмета «Захист України» код за ЄЗС ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі.
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
- найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської міської ради Чернігівської області
- місцезнаходження замовника: вул. Героїв України,
15400
- ідентифікаційний код замовника: 41832693
- категорія замовника: п.1 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» органи місцевого самоврядування
Публічне посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender / UA-2024-10-02-006222-a
На час дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі — послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 Особливостей або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою КМУ від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (далі — Порядок), з урахуванням положень, визначених Особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 Особливостей..
У зв’язку з надходженням субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) для забезпечення викладання навчального предмета «Захист України» та виділеного спів фінансування з місцевого бюджету, виникла нагальна потреба у придбанні товарів для забезпечення викладання навчального предмета «Захист України». Перелік засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання навчального предмета «Захист України» закладами освіти визначено Типовим переліком засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» закладів освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженим наказом МОН від 10.05.2024 № 659. Товар, вартість якого становить або перевищує 100 тис. грн, замовники закуповують з використанням електронного каталогу, якщо цей товар наявний в електронному каталозі. Якщо обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. грн, замовники закуповують його з використанням електронного каталогу, запит пропозицій постачальників замовник проводить відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Це нововведення від МОН.
Відповідно до пункту 56 Порядку замовник здійснює відбір постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників.
На підставі вищезазначеного наявна потреба провести закупівлю товарів за предметом закупівлі Засоби навчання для забезпечення викладання предмета «Захист України» код за ЄЗС ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі.
Назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі та коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 39162110-9 Навчальне приладдя. Очікувана вартість 103550,00 грн. (Сто три тисячі п’ятсот п’ятдесят грн.00 коп.) з ПДВ. Виходячи з річної суми за даним кодом, відповідно до законодавства замовник має здійснити дану Закупівлю шляхом використання електронного каталогу відповідно до Порядку з урахуванням положень, визначених Особливостями, а саме: здійснити відбір постачальника в електронному каталозі шляхом запиту пропозицій постачальників.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року №275 та здійснювалося за результатом проведення моніторингу ринкових цін на даний товар шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритих джерелах інформації.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до фінансування на зазначену закупівлю.
Здійснення закупівлі даного виду товару за своїми якісними та технічними характеристиками має відповідати вимогам та потребам Замовника.
Конкретне найменування закупівлі |
Засоби навчання для забезпечення викладання предмета «Захист України»
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Код ДК 021:2015 |
39160000-1 Шкільні меблі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі та коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: |
39162110-9 Навчальне приладдя.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Очікувана вартість |
103550,00 грн. (Сто три тисячі п’ятсот п’ятдесят грн.00 коп.) з ПДВ
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Обсяг закупівлі |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Строк поставки товару |
до 10 грудня 2024 року |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Місце поставки |
15400, Чернігівська область, Новгород-Сіверський район, м. Семенівка, вул. Героїв України,6 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Умови оплати |
Замовник здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття Товару Замовником та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Фінансування відбувається за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) для забезпечення викладання навчального предмета «Захист України» та спів фінансування з місцевого бюджету. Платежі здійснюються органами державного казначейства по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Товар повинен бути упакований Постачальником, таким чином, щоб виключити пошкодження або його знищення, на період від передачі до прийняття Товару Замовником.
Уповноважена особа Фахівець з публічних закупівель ВОМ та С Семенівської міської ради |
________________ підпис |
Наталія Ігнатенко |