ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК
Відповідно до Постанови КМУ від 11.10.2016 №710
(зі змінами)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення за предметом закупівлі
Засоби навчання і обладнання для кабінету фізики код за ЄЗС ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
- найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської міської ради Чернігівської області
- місцезнаходження замовника: вул. Героїв України,
15400
- ідентифікаційний код замовника: 41832693
- категорія замовника: п.1 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» органи місцевого самоврядування
Публічне посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender / UA-2024-09-24-013771-a
На виконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), у зв’язку з надходженням субвенції з державного бюджету, місцевому бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2024 році, виникла потреба у закупівлі засобів навчання і обладнання для кабінету фізики Жадівського ЗСО І-ІІІ ст. ім.. Т.Г.Шевченка за предметом закупівлі Засоби навчання і обладнання для кабінету фізики код за ЄЗС ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі.
Згідно внесених та оприлюднених змін до річного плану закупівель на 2024 рік, було оприлюднене оголошення за номером UA-2024-09-24-013771-a про проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року №275 та здійснювалося за результатом проведення моніторингу ринкових цін на даний товар шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритих джерелах інформації.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до фінансування на зазначену закупівлю.
Здійснення закупівлі даного виду товару за своїми якісними та технічними характеристиками має відповідати вимогам та потребам Замовника.
|
Конкретне найменування закупівлі |
Засоби навчання і обладнання для кабінету фізики |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Код ДК 021:2015 |
39160000-1 Шкільні меблі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі та коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: |
39162100-6 Навчальне обладнання.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Очікувана вартість |
90703,00 грн. (Дев’яносто тисяч сімсот три грн..00 коп.) з ПДВ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Обсяг закупівлі |
Кількість: всього -11 штук, з них:
- Набір лабораторний для вивчення механіки – 1 шт. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Строк поставки товару |
до 10 грудня 2024 року |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Місце поставки |
15400, Чернігівська область, Новгород-Сіверський район, м. Семенівка, вул. Героїв України,6 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Умови оплати |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами накладної по мірі надходження коштів на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2024 року. Розрахунки проводяться по факту поставки не пізніше 20 робочих днів, після надання Постачальником оригіналу накладної, рахунку-фактури, оформлених відповідно до чинного законодавства України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
1.Технічні характеристики: 1.1.Товар повинен бути новим (таким, що не був у використанні). 1.2. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів на не неоригінальні забороняється. 1.3. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Учасника про, що надається гарантійний лист в складі тендерної пропозиції 2. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, підтвердити шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему до кінцевого строку подання тендерних пропозицій) закупівлі сканованих копій наступних документів: 2.1. Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника).
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фахівець з публічних закупівель уповноваженої особи
|
________________ підпис |
Наталія Ігнатенко
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||