A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської міської ради Чернігівської області

Думки батьків про дистанційну освіту

Дата: 09.04.2020 12:55
Кількість переглядів: 49

З метою більш детального вивчення питання, пов'язаного з реалізацією дистанційного навчання, відділ освіти, молоді та спорту Семенівської ОТГ  провів опитування серед батьків учнів  шкіл, аби сформувати певні висновки й об'єктивно оцінити ситуацію, яка склалась у системі освіти нашого краю.

В опитуванні взяли участь близько 200 батьків ( якщо точно, то 189) учнів закладів загальної середньої освіти Семенівської ОТГ.

Що ж показав опитувальник? Як батьки ставляться до такого вимушеного нововведення?

Для початку наведемо статистику. За кількістю респондентів, що взяли участь у заповненні форми, 30,7% ( 58)-  це батьки гімназистів, друге місце за активністю в Іванівського ЗСО І-ІІІ ст. - 13,8% (26), третє у Машівського ЗСО І-ІІІ ст. -12,7%(24).

 

 

До дистанційної освіти залучені учні всіх класів:

 

 

 

 

 

На питання: «Чи проводять вчителі із вашими дітьми навчання за допомогою дистанційних технологій», майже 100 % батьків відповіли ствердно, що підтверджує факт максимального залучення педагогами  різних форм навчання на відстані. 

 

Як саме реалізовується дистанційна форма навчання, які сервіси використовують вчителі? Більшість респондентів відповіли, що найбільшою популярністю користуються надсилання завдань через соціальні мережі, на електронні скриньки та через програму Viber. Також часто використовуються сервіси від Google та телефонні дзвінки.

 

 

 

 

 

 

Завдання з математики ( алгебра, геометрія), української та англійської мови надходять найчастіше.

 

 

 

 

 

В умовах "домашнього" навчання співпраця з батьками дуже важлива. Вони здійснюють додатковий контроль за вивченням нового матеріалу та виконанням домашніх завдань, допомагають у вирішенні складних питань , за потреби комунікують з учителями.

 

 

 

 

 

 

Загальний настрій, що виникає при перегляді коментарів батьків, - ми все зможемо! Так, карантин підкинув чимало випробувань, всім нам, і батькам зокрема, треба на деякий час звикнути до нових умов.

У своїх коментарях батьки часто висловлювали пропозиції на додаток до всіх існуючих методів навчання запровадити онлайн-уроки через програми, що підтримують відеозв'язок. Для реалізації вище запропонованої форми навчання потрібна одна важлива умова - якісний Інтернет. Для прикладу, наведемо декілька відгуків батьків:

- «Усі вчителі дуже відповідально ставляться до дистанційного навчання і докладають максимум зусиль для засвоєння учнями нового матеріалу. Для більшого сприйняття учнями нових тем можливе вивчення їх у відеочатах»;

 

- «Не завжди є доступ до Інтернету, і тому іноді важко вчасно виконати всі завдання та надіслати вчителю» ;

 

-«Контролювати (перевіряти) кожного учня у плані виконання домашньої роботи. Не погано було б організовувати онлайн- уроки по скайпу з кожною дитиною окремо або групою хоча б 1 урок в неділю » ;

 

- « Краще, якщо б уроки розміщувались на одному сайті, а не великою кількістю посилань на YouTube чи у Мій клас і т.д. » ;

 

- «Хотілось б, відеоуроки, особливо з математики ( алгербри, геометрії)»

 

-«Пропозиції відсутні. Вчителі використовують в повному обсязі дистанційні технології. Всі молодці,всім здоров'я і наснаги й терпіння у цей нелегкий час».

Найбільша проблема, з якою стикаються школярі під час навчання вдома, - це повільний Інтернет чи взагалі його відсутність. Наявний у більшості мобільний Інтернет не завжди дає можливість завантажити навчальний матеріал. Відсутність нормального з'єднання інколи стає бар'єром  у роботі між вчителем і учнем.

Учительська громада зуміла швидко адаптуватись до нових умов, переважаючу більшість батьків влаштовує процес навчання і форми його організації. Звичайно, є купа питань, які потребують доопрацювання, але це все справа часу. Нам всім потрібно згуртувати зусилля, набратися терпіння та подолати цей новий виклик.

 

 

З метою більш детального вивчення питання, пов'язаного з реалізацією дистанційного навчання, відділ освіти, молоді та спорту Семенівської ОТГ  провів опитування серед батьків учнів  шкіл, аби сформувати певні висновки й об'єктивно оцінити ситуацію, яка склалась у системі освіти нашого краю.

В опитуванні взяли участь близько 200 батьків ( якщо точно, то 189) учнів закладів загальної середньої освіти Семенівської ОТГ.

Що ж показав опитувальник? Як батьки ставляться до такого вимушеного нововведення?

Для початку наведемо статистику. За кількістю респондентів, що взяли участь у заповненні форми, 30,7% ( 58)-  це батьки гімназистів, друге місце за активністю в Іванівського ЗСО І-ІІІ ст. - 13,8% (26), третє у Машівського ЗСО І-ІІІ ст. -12,7%(24).

 

До дистанційної освіти залучені учні всіх класів:

 

 

 

 

 

 

На питання: «Чи проводять вчителі із вашими дітьми навчання за допомогою дистанційних технологій», майже 100 % батьків відповіли ствердно, що підтверджує факт максимального залучення педагогами  різних форм навчання на відстані. 

 

 

Як саме реалізовується дистанційна форма навчання, які сервіси використовують вчителі? Більшість респондентів відповіли, що найбільшою популярністю користуються надсилання завдань через соціальні мережі, на електронні скриньки та через програму Viber. Також часто використовуються сервіси від Google та телефонні дзвінки.

 

 

 

 

 

Завдання з математики ( алгебра, геометрія), української та англійської мови надходять найчастіше.

 

 

 

 

 

 

В умовах "домашнього" навчання співпраця з батьками дуже важлива. Вони здійснюють додатковий контроль за вивченням нового матеріалу та виконанням домашніх завдань, допомагають у вирішенні складних питань , за потреби комунікують з учителями.

 

 

 

 

 

 

Загальний настрій, що виникає при перегляді коментарів батьків, - ми все зможемо! Так, карантин підкинув чимало випробувань, всім нам, і батькам зокрема, треба на деякий час звикнути до нових умов.

У своїх коментарях батьки часто висловлювали пропозиції на додаток до всіх існуючих методів навчання запровадити онлайн-уроки через програми, що підтримують відеозв'язок. Для реалізації вище запропонованої форми навчання потрібна одна важлива умова - якісний Інтернет. Для прикладу, наведемо декілька відгуків батьків:

- «Усі вчителі дуже відповідально ставляться до дистанційного навчання і докладають максимум зусиль для засвоєння учнями нового матеріалу. Для більшого сприйняття учнями нових тем можливе вивчення їх у відеочатах»;

 

- «Не завжди є доступ до Інтернету, і тому іноді важко вчасно виконати всі завдання та надіслати вчителю» ;

 

-«Контролювати (перевіряти) кожного учня у плані виконання домашньої роботи. Не погано було б організовувати онлайн- уроки по скайпу з кожною дитиною окремо або групою хоча б 1 урок в неділю » ;

 

- « Краще, якщо б уроки розміщувались на одному сайті, а не великою кількістю посилань на YouTube чи у Мій клас і т.д. » ;

 

- «Хотілось б, відеоуроки, особливо з математики ( алгербри, геометрії)»

 

-«Пропозиції відсутні. Вчителі використовують в повному обсязі дистанційні технології. Всі молодці,всім здоров'я і наснаги й терпіння у цей нелегкий час».

Найбільша проблема, з якою стикаються школярі під час навчання вдома, - це повільний Інтернет чи взагалі його відсутність. Наявний у більшості мобільний Інтернет не завжди дає можливість завантажити навчальний матеріал. Відсутність нормального з'єднання інколи стає бар'єром  у роботі між вчителем і учнем.

Учительська громада зуміла швидко адаптуватись до нових умов, переважаючу більшість батьків влаштовує процес навчання і форми його організації. Звичайно, є купа питань, які потребують доопрацювання, але це все справа часу. Нам всім потрібно згуртувати зусилля, набратися терпіння та подолати цей новий виклик.

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень